
xa0xa0گـاهــﮯ نـدانـسـتـﮧ از یــک نـفـر بـتـﮯ درســت مــیـکـنـﮯآنــقـدر بـزرگ کـﮧ از دســت ابـراهـیـم نـیـز کــارـﮯ بـر نـمـﮯ آیـدxa0گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی هاحسرت ها را می شمارمو باختن هاوصدای شکستن را... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردموکدام خواهش را نشنیدموبه کدام دلتنگی خندیدمکه چنین دلتنگــــــــــــــــمxa0xa0می گوید: کلمات گـــــــــــاهی بار معنایی خود را از دست...
ادامه مطلب
خیلی ظرفیت میخواد که مدیریت کنی حرفهات رو ... xa0 آخه بعضیxa0حرفها رو نمیشه گفت باید خورد... بعضی حرفها رو نمیشه خورد باید گفت... ولیxa0بعضی حرفها رو نه میشه گفت نه میشه خورد!!! اون وقته که می مونه توو دلت ... وقتی که توو دلت دیگه جایی نمونه برا این حرفها ... میشه دلتنگی ... میشه بغض... میشه سکوت... میشه تنهایی... خوش به حال اونایی که توو زندگی قاعده ی یک گوش در یک گوشxa0دروازه رو بلدند... ما بلد نبودیم...یاد هم نگرفتیم... امان از بعضی حرفهای مردم... امان از موبایلxa0... امان از پیامک... xa0این ...
ادامه مطلب